2017. ápr 23.

Kapcsolat

írta: Dietlife
Kapcsolat

2015-ben végeztem a Pécsi Tudományegyetem Egészségtudomány Karán, mint dietetikus. A szakmai gyakorlataimat Pécsett, illetve nagy részét Nagykanizsán a Kanizsai Dorottya Kórházban töltöttem.

A diplomát követően a Veszprém Megyei Tüdőgyógyintézetnél (Farkasgyepűn) helyezkedtem el, mint dietetikus. Számos krónikus betegség diétájában sajátítottam el tapasztalataimat, mint például a cukorbetegség, epebántalmak, krónikus hasnyálmirigy gyulladás, krónikus vesebetegségek.

Fél év múlva lehetőségem nyílt kipróbálni magam a végzettségem másik részében, élelmezésvezetőként. Pár hónap alatt rá kellett jönnöm, hogy nem ezt szeretném csinálni életem végéig. Hiányoztak a tanácsadások, az emberi kapcsolatok.
2016. júliusától – jelenleg is – Budapesten az Egyesített Szent István és Szent László Kórház (László kh. telephelyen) dolgozom dietetikusként. A korábbi krónikus betegségeken kívül mélyíthettem tudásomat és tapasztalataimat akut betegségekben, mint például egy clostridium fertőzés, Crohn- colitis betegség, akut hasnyálmirigy gyulladás, továbbá számos ételintolerancia (tejcukor-, lisztérzékenység, fruktózintolerancia), különböző májbetegségek, feltáplálás, és transzplantáció területeken.   

Amennyiben úgy érzed, hogy szakmai segítségre van szükséged a táplálkozás terén, bátran keress meg az alábbi elérhetőségen:

Mészáros Nikoletta, dietetikus

Email: nikolettadiet@gmail.com 

Facebook: https://www.facebook.com/azegeszsegszolgalataban/

 

 

 

Szólj hozzá